Podjetje SAM si je želelo bolje urediti prodajne salone, primarno s poenotenjem in splošno izboljšavo grafične signalizacije in komunikacije v trgovinah. Vendar je že začetna analiza pokazala, da projektna naloga presega grafično oblikovanje. Potrebno je bilo delovanje na prostorski ravni. Osnova za učinkovito grafično signalizacijo prodajnih centrov je namreč jasna prostorska organizacija le-teh. Brez smiselno in preudarno določenih prostorskih razmerij, sosledij in hierarhij še tako dovršena grafična signalizacija ne bi dosegla željenega učinka tj. ustvarila urejenih, prijetnih in razpoznavnih prodajnih prostorov.
IKSIKS je razvil enotno metodologijo za ugotavljanje prostorskih problemov na sistemski ravni. Pregledali smo tri med seboj popolnoma različne SAM prodajne centre ter v vseh analizirali organizacijo in podobo prostora, tipologijo zasnove in poti, koridorje in geometrijo, pretočnost prostora, sosledje prodajnega programa, tipologijo postavitve, preglednost in dostopnost ter delovanje točk interakcije.
Za resevanje identificiranih prostorskih problemov smo nato razvili enotne oblikovalske smernice, ki bojo podjetju SAM pomagale hitro in ekonomično izboljsati prostorske in komunikacijske vidike uporabniške izkušnje v njihovih prodajnih centrih. Smernice vpeljujejo minimalne enotne standarde po vseh prodajnih centrih in so hkrati dovolj fleksibilne, da posamičnim prodajnim centrom omogočajo prilagajanje potrebam v lokalnem okolju. Enovit pristop k oblikovanju prodajnih centrov utrjuje in sporoča konsistentno identiteto blagovne znamke SAM.